
W 2017 roku podpisaliśmy umowę, która włączyła nas do grona oficjalnych partnerów jednego z najważniejszych francuskich klubów piłkarskich – Girondins de Bordeaux. Po miesiącach owocnej współpracy zdecydowaliśmy, by w rozpoczynającym się nowym sezonie piłkarskim 2019/2020 kontynuować to sportowo-biznesowe partnerstwo. Dzięki podpisanemu porozumieniu marka WIŚNIOWSKI będzie wspierała rozwój francuskiego klubu, dodatkowo umacniając swój wizerunek na terenie Francji przez kolejny rok.
WIŚNIOWSKI to polska marka, ale lata działalności w niemal całej Europie sprawiły, że naszym otoczeniem stały się również społeczeństwa innych państw, w których sprzedajemy swoje bramy, okna, drzwi i ogrodzenia. Z tego powodu coraz częściej angażujemy się w sponsorowanie zagranicznych drużyn sportowych, budując wizerunek marki zaangażowanej społecznie i wspierając słuszną ideę propagowania sportu i zdrowej rywalizacji.
Piłka nożna to jeden z najpopularniejszych sportów na świecie. Futbol zdołał zawładnąć umysłami milionów osób w niemal każdym zakątku świata. Dlatego naszym najważniejszym zagranicznym projektem ostatnich lat jest bez wątpienia przedłużona współpraca z francuską drużyną piłkarską Girondins de Bordeaux. Klub, który na co dzień występuje w Ligue 1, jest nad Sekwaną uznaną marką. W tej drużynie grali między innymi polscy piłkarze: Igor Lewczukv i Grzegorz Krychowiak, a także mistrz świata i zdobywca Złotej Piłki, a obecnie trener Realu Madryt – Francuz Zinedine Zidane. Mamy nadzieję, że kolejny rok współpracy z sześciokrotnym mistrzem Francji będzie czasem wielkich sukcesów sportowych i biznesowych.
Akwitania jest kluczowym regionem dla marki WIŚNIOWSKI. Współpraca z Girondins de Bordeaux jest krokiem w stronę budowy jeszcze większej rozpoznawalności naszych produktów w tej części Francji, a także nawiązywania nowych relacji biznesowych.
Nasz logotyp widoczny będzie między innymi na lewym rękawie na koszulkach zawodników, na bandach podczas meczów na stadionie MATMUT Atlantique czy w klubowych obiektach treningowych Le Haillan. Dzięki partnerstwu z tak uznanym klubem, możemy liczyć na większe zainteresowanie naszymi produktami wśród klientów indywidualnych i inwestorów w całej Francji.
Istotną rolę rynku francuskiego w naszych planach rozwoju potwierdzają również inne projekty i partnerstwa, których częścią jesteśmy. WIŚNIOWSKI od lat współpracuje ze światowym liderem w produkcji automatyki i rozwiązań inteligentnych dla domów – Somfy. Efektami tej kooperacji są funkcja smartCONNECTED, a także napędy do bram garażowych MOTO i METRO. Wspólne projekty marek WIŚNIOWSKI i Somfy docenia branża w Polsce i we Francji. W tym roku napęd METRO został uznany za „Nowość Roku” w prestiżowym plebiscycie TopBuilder 2019.
Francja była pierwszym krokiem w budowaniu większej rozpoznawalności marki WIŚNIOWSKI. Tą samą drogą kroczymy w tym momencie w krajach Skandynawskich. Nasz logotyp towarzyszy norweskiemu klubowi piłkarskiemu FK JERV, jesteśmy także brązowym partnerem Vipers Kristiansand – jednej z najlepszych kobiecych drużyn piłki ręcznej w Europie.
Obecność na nowych rynkach europejskich i podkreślanie tego umowami partnerskimi to dla każdej firmy szansa nie tylko na znalezienie nowych klientów, ale również okazja, by zmierzyć się z innymi oczekiwaniami i wymaganiami. Tak jak w sporcie, stawianie czoła nowym wyzwaniom wzmacnia nas i mobilizuje do osiągania jeszcze lepszych wyników. Po trzech dekadach funkcjonowania jesteśmy obecni niemal w każdym kraju Europy i wciąż chcemy się rozwijać.