
Od 16 do 19 października będą odbywały się jedne z najważniejszych targów budowlanych w północnej części Europy – BYGG REIS DEG. Wystawa co roku gromadzi najważniejszych producentów z branży budowlanej, którzy prezentują swoją ofertę przez tysiącami gości. W Lillestrøm nie zabraknie również produktów marki WIŚNIOWSKI.
Rok 30-lecia firmy WIŚNIOWSKI jest czasem świętowania i radości z tego co do tej pory udało nam się osiągnąć. Jest to także doskonały powód, aby spotkać się z Państwem i zaprezentować nasze dotychczasowe osiągnięcia oraz wprowadzone nowości. Już dzisiaj serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska C01-32 podczas targów BYGG REIS DEG. Mamy nadzieję na nawiązanie owocnych relacji i wspólny dalszy rozwój naszych firm w branży budowlanej.
Tegoroczna edycja będzie nie tylko miejscem spotkań i prezentacji produktów, ale przede wszystkim okazją do wymiany doświadczeń największych i najprężniej działających firm z branży budowlanej. To idealna okazja do zaprezentowania oferty bram, okien, drzwi oraz ogrodzeń marki WIŚNIOWSKI, które znajdą zastosowanie zarówno w przemyśle, jak i domach prywatnych. – To kolejny krok w budowaniu naszej rozpoznawalności w Norwegii i całej Europie Północnej – mówi Dymitr Chażowiec, Dyrektor Sprzedaży WIŚNIOWSKI na Europę Wschodnią i Skandynawię.
Na targach można było zobaczyć m.in. ekskluzywną bramę garażową PRIME, a także UniPro SNP 2.0 i RenoSystem. Spośród bogatej oferty rozwiązań dla przemysłu zaprezentujemy segmentową bramę MakroPro 2.0 wraz z jej wersją ALU, bramę przesuwną PI 200 oraz szybkobieżną bramę składaną V-KING, która cieszy się popularnością w krajach skandynawskich.
Naszą ekspozycję uzupełnią również drzwi tarasowe HS, zewnętrzne drzwi aluminiowe CREO, a także oferta paneli kratowych, które stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem w procesie grodzenia posesji.
Pierwsze targi Bygg Reis Deg zostały zorganizowane już w 1954 roku. Ich celem od samego początku było zwrócenie się do rzemieślników i przedsiębiorstw z branży budowlanej i zachęcenie ich do zaprezentowania swoich dokonań. Zyskiwała na tym branża, ale również klienci indywidualni, którzy zyskiwali świadomości możliwości konstrukcyjnych i designerskich. Budownictwo już wtedy dotykało każdego obszaru życia społeczeństw zachodnich, dlatego targi cieszyły i wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem.
W nowoczesnej branży budowalnej wciąż pełnią rolę tygla pomysłów i inspiracji, który wskazuje ścieżki rozwoju całego rynku. Nasza obecność w Lillestrøm potwierdza, że marka WIŚNIOWSKI to istotna część europejskiego rynku i ważny gość podczas wszystkich branżowych wydarzeń.
Obecność na ważnych rynkach europejskich to dla każdej firmy szansa na znalezienie nowych klientów i zupełnie nowych wyzwań. Stawianie czoła nowym wyzwaniom wzmacnia nas i pomaga w tworzeniu jeszcze lepszych produktów. Po trzech dekadach funkcjonowania jesteśmy obecny niemal w każdym kraju Europy i wciąż chcemy się rozwijać. Jednym z rynków, na którym pracujemy szczególnie dynamicznie jest Norwegia. Potwierdza to rosnąca rozpoznawalność marki i szereg projektów, które realizujemy.
Aktywni funkcjonujemy na norweskim rynku, wspierając m.in. lokalny sport. Nasz logotyp pojawia się na strojach żeńskiej drużyny piłki ręcznej Vipers i towarzyszy w rozgrywkach piłkarskich klubowi FK JERV.