
Targi Paysalia dobiegły końca, a wraz z nimi kończy się kalendarz tegorocznych wydarzeń, na których można zobaczyć ekspozycję marki WIŚNIOWSKI. To doskonały moment, by podsumować nie tylko targi w Lyonie, ale również cały rok, a w którym prezentowaliśmy nasze produkty na branżowych spotkaniach w całej Europie.
Targi Paysalia to zwieńczenie intensywnego roku, który był szczególnym czasem w historii marki WIŚNIOWSKI. W sierpniu rozpoczęliśmy świętowanie 30-lecia istnienia naszej marki, a wiosną i jesienią do naszej oferty weszły kolejne innowacyjne produkty. Był to również czas dalszego budowania wizerunku firmy w całej Europie, między innymi w trakcie targów i wydarzeń branżowych.
Targi Paysalia to wydarzenie dedykowane architekturze krajobrazu, ogrodom i przestrzeniom rekreacyjnym. Goście kompleksu Eurexpo w Lyon mogli zobaczyć m.in. nasze bramy przesuwne PI, uniwersalne panele kratowe z oryginalnymi systemami montażu oraz bramy wjazdowe w wersjach mobilnych.
Tegoroczne targi Paysalia odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy gości z całego świata – wśród nich inżynierowie, architekci krajobrazu, projektanci i inwestorzy. Była to doskonała okazja, by pod koniec roku porozmawiać o tym, czego udało się dokonać w minionych dwunastu miesiącach. Targi w Lyonie wybiegały myślami również do nieodległej wiosny i całego 2020 roku, który zapowiada się jeszcze bardziej innowacyjnie i emocjonująco.
W roku 2019 marka WIŚNIOWSKI pojawiła się na targach w niemal całej Europie. Byliśmy gośćmi globalnych wydarzeń w Monachium (BAU), Mediolanie (MADE expo) i Paryżu (Batimat). Oprócz tego gościliśmy w Wiedniu na Bauen&Energie oraz szwajcarskim Frauenfeld podczas Zaunteam 2019. Zrobiliśmy również kolejny krok w rozwijaniu naszej obecności na rynkach skandynawskich dzięki targom BYGG REIS DEG w Lillestrøm.
W tym roku mocniej podkreślamy nasze relacje z architektami i projektantami. Na rynku włoskim zaowocowało to dwoma spotkaniami w ramach wydarzeń Infoprogetto w Mediolanie i Bresci.. W ich trakcie mówiliśmy o naszych najważniejszych produktach, ich komplementarności i uniwersalności. Zaprezentowaliśmy również dedykowane architektom rozwiązania i projekty: m.in. Biblioteki BIM/CAD.
Spotkania w ramach Infoprogetto podniosły świadomość marki WIŚNIOWSKI we Włoszech, co z pewnością pomocne w zwiększaniu sprzedaży i pozyskiwaniu nowych klientów na Półwyspie Apenińskim.
Kolejna okazja, by spotkać nas na targach pojawi się już 14 stycznia! Tego dnia rozpoczynają się targi Perimeter Protection w Norymberdze. Już dziś zachęcamy do pojawienia się na tym wydarzeniu i odwiedzenia naszego stoiska nr 417 w hali 12.
Magazyn WIŚNIOWSKI News - archiwum
Bartłomiej Pławecki
specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR
tel: +48 18 44 77 233
mob: +48 693 055 807
Logo WIŚNIOWSKI - wersja PL [zip]
Księga znaku [pdf]
Logo WIŚNIOWSKI - wersje eksportowe [zip]
Księga znaku EN [pdf]
Prosimy o rozważne stosowanie logo WIŚNIOWSKI.
W razie pytań dotyczących rozpowszechniania, prosimy o kontakt z Działem Marketingu.