
Dobiega końca kolejny rok historii marki WIŚNIOWSKI. Był to czas szczególny – skupiony wokół jubileuszu 30-lecia firmy – i pełen istotnych wydarzeń, które wpłyną kolejne dekady jej funkcjonowania. Które z nich na pewno pozostaną w naszej pamięci?
Bez wątpienia najistotniejszym momentem tego roku było rozpoczęcie świętowania 30-lecia istnienia firmy. 31 lipca w naszej fabryce w Wielogłowach odbyła się konferencja prasowa z udziałem mediów. Dziennikarze przeszli ponad 3 km, żeby zobaczyć serce firmy, czyli hale produkcyjne wyposażone w zaawansowane rozwiązania technologiczne, gdzie powstają nasze produkty. Budujemy w Wielogłowach nie jedną, lecz trzy fabryki — bram, ogrodzeń i stolarki.
Są to trzy główne obszary naszej działalności. Podział jest potrzebny, aby optymalizować procesy i zapewnić sprawność działania. W ten sposób przestrzeń produkcyjna zwiększa się aż do 27 hektarów.
- 30 lat istnienia firmy może się wydawać komuś krótkim okresem, ale upływ czasu najlepiej widać w przypadku struktury zatrudnienia. W firmie pracują nie tylko dzieci, ale nawet wnuki pierwszych pracowników. Być może doczekamy się także praprawnuków. - mówiła wówczas Krystyna Baran, Prezes Zarządu firmy Wiśniowski.
Rok 2019 pełen był innych, bardzo ważnych momentów. Stworzyliśmy krótką listę najistotniejszych wydarzeń mijającego roku, które stały się częścią historii marki WIŚNIOWSKI. Zapraszamy do przypomnienia sobie tych chwil.
Od kilkunastu już lat WIŚNIOWSKI działa w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu. Objawia się to nie tylko cyklicznymi działaniami w obszarze CSR, ale również podejściem do pracowników, środowiska naturalnego i klientów. Pierwsze miesiące 2019 roku były szczególnym czasem naszego zaangażowania w kolejną niezwykłą akcję.
Rozpoczęliśmy wtedy akcję „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”. Jej główną częścią była gra platformowa 2 THE LIGHT, nawiązująca stylistyką do 16-bitowych gier sprzed dekad.
Każdy gracz, który odważył się podjąć wyzwanie 2 THE LIGHT mógł przemierzać trzy poziomy, po brzegi wypełnione przeszkodami, trudnościami i przeciwnikami reprezentującymi choroby i schorzenia, z którymi do walki codziennie stają tysiące dzieci. Celem rozgrywki było nie tylko dojście do jej końca, ale również zbieranie złotych monet, które marka WIŚNIOWSKI zamieniała na realną pomoc dla podopiecznych Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku, Fundacji "Wspieramy Rozwój CZD" oraz Fundacji SCHOLA CORDIS
W maju odbyła się telewizyjna premiera nowego spotu promocyjnego marki WIŚNIOWSKI. „Niespodzianka” to opowieść o tym, jak bramy, okna, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI towarzyszą nam w codziennym życiu.
Klienci kupują bramy, okna, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI, by służyły im w każdej wymagającej tego chwili. Spot uwiecznił więc produkty, które co dzień spełniają wszystkie, często bardzo wymagające zadania. Sceny widniejące w kampanii są więc odzwierciedleniem rzeczywistości. Do nakręcenia spotu wykorzystano prawdziwy dom.
Kampania emitowana była m.in. na kanałach: Polsat News, Polsat Film, Polsat Cafe, Polsat Sport, AXN, Comedy Central, TNT, Fokus TV, Discovery, HGTV, Domo+, TVN Turbo, TVP, TVP Kultura, TVP Rozrywka, a także na kanale TVN24.
Popularność spotu widać również na platformie YouTube. „Niespodzianka” została tam odtworzona niemal pół miliona razy! Produkty marki WIŚNIOWSKI – choć w spocie prezentują się bez zarzutu – największe wrażenie robią na żywo. Możecie sprawdzić to sami – zapraszamy do salonów dystrybucji i kontaktu z dealerami.
W roku 2019 oferta marki WIŚNIOWSKI powiększyła się o okna PVC. Premiera PRIMO 82 oraz PRIMO 70 to kolejny krok w budowaniu komplementarnej oferty dla domów. Dzięki temu nasi klienci mogą kupić całą stolarkę otworową i ogrodzenie u jednego producenta z gwarancją, że wszystkie elementy wyposażenia: bramy, okna, drzwi i ogrodzenia będą produktami na tym samym poziomie trwałości i w jednym designie.
PRIMO 82 i PRIMO 70 to okna oparte na profilach PVC w klasie A, o głębokości zabudowy 82 mm i 70 mm. Wyposażone zostały w jedno– i dwukomorowe pakiety szybowe o doskonałych parametrach termoizolacyjnych. Okna dostępne są również w wersji z nakładką aluminiową, z niskim progiem oraz antywłamaniowej lub jako drzwi tarasowe: uchylno-przesuwne PSK i podnoszono-przesuwne HS.
Premiera MakroPro 2.0 była nie tylko prezentacją nowej bramy segmentowej dla przemysłu. To początek nowego myślenia o rozwiązaniach dla profesjonalnego biznesu.
Brama MakroPro 2.0 została stworzona przez profesjonalistów, którzy na co dzień budują markę WIŚNIOWSKI i wiedzą, czego potrzebują dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa. W projekcie zagwarantowano najlepsze rozwiązania dla termoizolacji i komfortu oraz bezpieczeństwa pracy. Dzięki unikalnemu projektowi montaż bramy MakroPro 2.0 jest w porównaniu do bram innych producentów w tych samych gabarytach nawet o 20% krótszy.
Od premiery bramy segmentowej PRIME minęło już ponad 5 lat. W tym czasie okazało się, że w całej Europie istnieje duże zapotrzebowanie na produkty klasy ekskluzywnej. Doskonały design, trwałość i bezpieczeństwo, doprowadzone w PRIME do perfekcji, stały się wzorem dla idealnej bramy segmentowej. Po tych kilku latach nadszedł czas, by pokazać bramę PRIME od innej strony. Od środka.
PRIME Black Edition – tegoroczna jesienna premiera – zachowuje wszystkie zalety klasycznej bramy PRIME, ale odróżnia ją od niej lakierowane na czarno wnętrze. To projekt, który jest wielkim krokiem w myśleniu o funkcjonalności i wzornictwie garaży.
Lakierowane na kolor czarny wnętrze PRIME Black Edition to unikatowe rozwiązanie na rynku. Sprawia, że przestrzeń garażu – zachowując swoją funkcjonalność – staje się po prostu piękna. Jest to istotne szczególnie dziś, gdy garaż najczęściej znajduje się w bryle budynku i staje się jego częścią.
Obecny obraz firmy jest wynikiem rozpoczętej przed dwoma laty rozbudowy. W tym roku – który był dla tej inwestycji kluczowy – powierzchnia przedsiębiorstwa sięgnęła 27 hektarów. Za inwestycją w obszar produkcyjny poszło zwiększenie zatrudnienia. Dziś firma założona przez Andrzeja Wiśniowskiego zatrudnia niemal 2000 pracowników, w tym blisko 200 uczniów kształconych w przyzakładowej szkole branżowej „Praktyk”.
W ramach inwestycji rozbudowano trzy autonomiczne fabryki, w których powstają bramy garażowe, ogrodzenia i stolarka marki WIŚNIOWSKI. Najbardziej widocznym owocem ambitnych planów firmy jest nowy biurowiec, który stanął tuż przy drodze krajowej łączącej Sądecczyznę z Krakowem.
Współcześnie dostępne technologie pozwalają wynieść harmonię na zupełnie inny poziom. Bramy, okna, drzwi i ogrodzenia nie są połączone jedynie jakością i designem, ale również możliwościami sterowania. Wszystkie te cechy skupiają się w jednym z najważniejszych projektów marki WIŚNIOWSKI – WIŚNIOWSKI Concept.
WIŚNIOWSKI Concept to komplementarna oferta dla domu w jednym designie, połączona funkcją smartCONNECTED. Kupując bramę, okna, drzwi i ogrodzenie u jednego producenta ma się gwarancję odpowiedniej jakości każdego z tych elementów, a także pewność, że łączy je dokładnie ten sam design i jeden system sterowania – bez mnożenia kluczy, pilotów czy aplikacji na smartfonie.
W tym roku zostaliśmy laureatem Rankingu Budowlana Marka Roku 2019 w aż 7 kategoriach! To dowód na naszą silną pozycję na polskim rynku budowalnym.
Otrzymaliśmy tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku w kategoriach: Bramy Garażowe, Bramy Garażowe Champion, Bramy Wjazdowe, Bramy Wjazdowe Champion, Ogrodzenia Metalowe i Ogrodzenia Posesyjne Metalowe, a także wyróżnienie w kategorii Napędy Do Bram oraz tytuł Brązowej Budowlanej Marki Roku 2019.
Tak minął rok 2019 – pod znakiem inwestycji w innowacje, rewolucji w myśleniu i premier nowych produktów. W tym czasie zrobiliśmy kolejne kroki w rozwoju w duchu Przemysłu 4.0. Dzięki tym zmianom nasi klienci mogą w pełni realizować swoje marzenia o bramach, oknach, drzwiach i ogrodzeniach. Tworzymy dla nich rozwiązania made to measure – doskonale dopasowane do ich domów i potrzeb.
Rok 2019 niemal minął, a przed nami kolejne miesiące pracy i rozwoju. Wciąż będziemy świętować rok jubileuszu 30-lecia istnienia marki WIŚNIOWSKI. A trzech dekad sukcesów nie można świętować lepiej, niż poprzez dalszy rozwój.
Zbliża się czas kolejnych zmian, rewolucji i nowości, o których będzie mówiło się jeszcze długo!
Magazyn WIŚNIOWSKI News - archiwum
Bartłomiej Pławecki
specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR
tel: +48 18 44 77 233
mob: +48 693 055 807
Logo WIŚNIOWSKI - wersja PL [zip]
Księga znaku [pdf]
Logo WIŚNIOWSKI - wersje eksportowe [zip]
Księga znaku EN [pdf]
Prosimy o rozważne stosowanie logo WIŚNIOWSKI.
W razie pytań dotyczących rozpowszechniania, prosimy o kontakt z Działem Marketingu.