photo.png

Reklamacja krok po kroku

Z gwarancją czy bez, możesz liczyć na naszą pomoc


Jeśli zauważyłeś problem z Twoim produktem, zgłoś go w punkcie sprzedaży, w którym kupiłeś produkt. Nasi Partnerzy przeprowadzą Cię przez proces reklamacji krok po kroku. Przydatne będą: dowód zakupu, dokumentacja foto i wideo oraz karta gwarancyjna, którą wystawia punkt sprzedaży.

Service Care

Zadbaj o swoje produkty, by uniknąć nieprzyjemnych sytuacji. Bramy, okna, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI tak jak samochód potrzebują regularnych przeglądów, by zachować sprawne działanie na lata.

Materiały do pobrania

Extended Care

Poznaj zasady wydłużonej gwarancji Extended Care. To nawet do 5 lat gwarancji na automatyczne bramy garażowe WIŚNIOWSKI.

Jakie pytania najczęściej zadają nam Klienci? Sprawdź, czy jest wśród nich Twoja wątpliwość.

Czy produkt jest na gwarancji?

Tak, każdy produkt z oferty WIŚNIOWSKI podlega gwarancji. Okres gwarancji różni się w zależności od rodzaju wybranego produktu. Szczegółowy okres gwarancji najlepiej sprawdzić w Karcie Gwarancyjnej dołączonej do produktu.

Czy usterka podlega gwarancji?

W okresie gwarancyjnym usuwane są udokumentowane wady produktu spowodowane stwierdzonymi wadami materiałowymi lub błędami w produkcji. Producent zobowiązuje się do naprawy wadliwego produktu lub wymiany produktu na nowy (o sposobie decyduje producent). 

Gdzie mogę zgłosić reklamację na zakupiony towar?

Zgłoszenie reklamacyjne przyjmuje punkt, w którym produkt został zakupiony. Podstawą działania z tytułu gwarancji jest dowód zakupu oraz prawidłowo i kompletnie wypełniona karta gwarancyjna, którą wystawia punkt sprzedaży. Pomocne będą zdjęcia lub materiały wideo dokumentujące usterkę.

Produkt nie działa, co zrobić?

Jeśli zauważyłeś problem z Twoim produktem zgłoś go w punkcie sprzedaży, w którym zakupiony został produkt. Nasi Partnerzy pomogą Ci przejść przez proces reklamacji krok po kroku.  

Podstawą działania z tytułu gwarancji jest dowód zakupu oraz prawidłowo i kompletnie wypełniona karta gwarancyjna, którą wystawia punkt sprzedaży. Pomocne będą zdjęcia lub materiały wideo dokumentujące usterkę.

Jeśli potrzebujesz skorzystać z pogwarancyjnej obsługi serwisowej, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z najbliższym Twojej lokalizacji punktem sprzedaży.

Możesz skorzystać też z usług realizowanych w ramach programu Service Care albo zamówić usługę serwisową lub części zamienne przez nasz sklep internetowy.

Chciałbym/chciałabym dokupić dodatkowy nadajnik//pilot.

By zamówić dodatkowy nadajnik//pilot, skontaktuj się z punktem sprzedaży, w którym nabyłeś produkt lub zamów wybrany model w naszym sklepie online

Mam uszkodzone elementy, gdzie mogę kupić części?

Części zamienne do naszych produktów zakupisz bezpośrednio w punkcie sprzedaży, w którym nabyłeś swój produkt lub przez sklep internetowy firmy WIŚNIOWSKI. 

Gdzie powinienem zgłosić reklamację?

Do punktu sprzedaży, czyli salonu, w którym został nabyty produkt marki WIŚNIOWSKI. Dane punktu sprzedaży znaleźć można między innymi na fakturze czy paragonie. Punkt sprzedaży jako nasz partner ustala z firmą WIŚNIOWSKI, na jakim etapie wystąpiła usterka i jaki będzie sposób rozwiązania problemu. Wszelkich informacji o statusie reklamacji udziela sprzedawca. 

Jak szybko rozpatrujecie zgłoszenie reklamacyjne oraz naprawiacie usterkę?

Rozpatrzenie zgłoszenia gwarancyjnego zależy od poziomu skomplikowania zgłoszenia i następuje do 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia. Jako datę przyjęcia reklamacji uznajemy termin złożenia jej przez salon sprzedaży do firmy WIŚNIOWSKI. W zależności od powagi usterki naprawa może zająć od kilku dni do kilkunastu tygodni. 

Czy naprawiacie produkt po okresie gwarancji?

Oczywiście! Z usług pogwarancyjnych można skorzystać bezpośrednio w punkcie sprzedaży, w którym kupiony został produkt lub w ramach usługi Service Care czy zamawiając usługę serwisową przez sklep online

Jak często wykonywać przegląd bramy?

Brama podobnie jak samochód wymaga odpowiedniej konserwacji. Przeglądy warto wykonywać nawet dwa razy w roku – przed sezonem zimowym i po sezonie zimowym. Z myślą o bezpieczeństwie użytkowników oraz w trosce o wieloletnią pracę produktu rekomendujemy wiosenny i jesienny przegląd bramy. 

O cykliczności wykonywania okresowych przeglądów serwisowych wspomina wprost Instrukcja Obsługi i Konserwacji, którą otrzymuje klient po dokonanej instalacji wyrobu.

Czy okna trzeba regulować na sezon?

W trosce o właściwe funkcjonowanie i jakość produktu na lata, okna powinny być regulowane dwa razy do roku – na sezon letni i zimowy. 

Czym jest wydłużona gwarancja EXTENDED CARE?

Umożliwiamy skorzystanie z programu wydłużonej gwarancji na automatyczne bramy garażowe segmentowe z napędem METRO i MOTO. Z napędem METRO całkowity okres ochrony gwarancyjnej będzie wynosił 5 lat od dnia sprzedaży, ale nie więcej niż 5 lat i 6 miesięcy od daty produkcji wyrobu przy spełnieniu określonych warunków. Z napędem MOTO całkowity okres ochrony gwarancyjnej będzie wynosił 3 lata od dnia sprzedaży, ale nie więcej, niż 3 lata i 6 miesięcy od daty produkcji wyrobu przy spełnieniu określonych warunków. Zasady i warunki programu: Wydłużona Gwarancja EXTENDED CARE sprawdzisz TUTAJ.

Czy mogę skorzystać z wydłużonej gwarancji?

Wydłużona gwarancja EXTENDED CARE na automatyczne bramy garażowe jest możliwa w przypadku dokonania przeglądu technicznego przez uprawnionego instalatora w trakcie trwania gwarancji. Więcej informacji na ten temat uzyskasz od naszych Partnerów lub w zakładce Extended Care na naszej stronie internetowej.

Jak dbać o nasze produkty?

Własnoręczne dbanie o bramy, okna, drzwi i ogrodzenia nie zastąpi cyklicznych przeglądów wykonywanych przez serwisanta, ale z pewnością wpłynie korzystnie na stan Twoich produktów. Podpowiadamy, w jaki sposób samodzielnie troszczyć się o bramy, okna, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI.

Masz inny problem?