Marketing WIŚNIOWSKI z nagrodą Builder Super Power 2025

Marketing WIŚNIOWSKI z nagrodą Builder Super Power 2025

Podczas uroczystej gali finałowej V edycji konkursu Builder Super Power 2025 wyróżniono najlepsze zespoły oraz osobowości branży budowlanej. W gronie laureatów znalazł się zespół marketingu WIŚNIOWSKI, nagrodzony za konsekwentne, systemowe i oparte na autentyczności podejście do budowania wizerunku jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek branży budowlanej w Polsce.

Nagroda Builder Super Power to jedno z najważniejszych wyróżnień w branży, przyznawane zespołom, które wnoszą nową jakość do komunikacji i kreowania marki. Jury doceniło WIŚNIOWSKI za spójne działania, które nie tylko budują rozpoznawalność, ale przede wszystkim umacniają zaufanie klientów i partnerów biznesowych.

Fundamentem wszystkich kampanii jest autentyczność możliwa dzięki codziennej pracy ponad 2200 specjalistów WIŚNIOWSKI, którzy dbają, by produkty marki broniły się realną jakością. To pozwala prowadzić komunikację opartą na wiarygodności i długofalowym budowaniu zaufania klientów oraz partnerów biznesowych.

Dyrektor marketingu, Monika Młynarczyk, podkreśla, że nagroda jest efektem procesu budowania nowej jakości komunikacji. - Strategie naszych działań są budowane wokół prawdziwych potrzeb klientów – ich emocji i codziennych wyzwań. Każda kampania, niezależnie od kanału, jest częścią przemyślanej narracji, ponieważ dążymy nie tylko do budowania rozpoznawalności, ale też Zaufania, przez wielkie „Z” – wyjaśnia.

 Otrzymane wyróżnienie potwierdza, że marka WIŚNIOWSKI nie tylko wyznacza standardy w zakresie jakości produktów, ale również w sposobie komunikacji. To przykład, jak autentyczność i spójność przekazu mogą stać się kluczem do budowania silnej pozycji rynkowej i inspiracją dla całej branży.

Udostępnij artykuł

Może Cię również zainteresować

Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów. Poznaj praktyczne rozwiązania i porady dotyczące szerokiej gamy produktów WIŚNIOWSKI.