Związek POiD wraz z Partnerami, po raz kolejny angażuje się w ważne społecznie tematy: będzie teraz przypominał Polakom, aby zadbali o swoje domy w myśl hasła: Wymień stolarkę z dobrym montażem! Poprawę efektywności energetycznej każdego budynku należy zacząć bowiem od wymiany starych okien, drzwi, bramy garażowej na energooszczędne wyroby… a kończyć na zakupie nowoczesnego źródła ciepła.
Startuje nowa akcja POiD: „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”, której Partnerem Strategicznym jest WIŚNIOWSKI. Nasze domy są coraz bardziej nowoczesne i funkcjonalne, ale wciąż zbyt małą uwagę przykładamy do efektywności energetycznej przy ich modernizacji. A to ona powinna być punktem wyjścia przy realizacji tego typu inwestycji. Przedsięwzięcie będzie opłacalne i wpłynie pozytywnie na stan naszego portfela oraz środowiska naturalnego, jeśli poszczególne etapy zrealizujemy w odpowiedniej kolejności.
– Duży nacisk kładzie się obecnie na zastępowanie nieefektywnych źródeł ciepła w domach jednorodzinnych, tymi nowoczesnymi. Ta aktywność sama w sobie nie przyniesie oczekiwanych korzyści w przypadku, gdy pominięte zostaną kluczowe działania termomodernizacyjne. W pierwszej kolejności trzeba zabezpieczyć przegrody zewnętrzne, przez które ucieka ciepło, a więc wymienić stare okna, drzwi czy bramę garażową na energooszczędne wyroby, dobrze je zamontować, a następnie wykonać izolację termiczną ścian zewnętrznych. Tylko wówczas wymiana kotła ma sens – tłumaczy Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD. – Chcemy uświadamiać odbiorcom, jak powinien wyglądać ten proces. Dlatego ruszamy z programem społecznym „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”, w którym będziemy prezentować benefity zastosowania rozwiązań z naszej branży i przypominać, że warto zadbać o dobry montaż, który jest równie ważny jak dobry produkt – dodaje.
Akcja „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” ma w założeniu ożywić rynek stolarki budowlanej w Polsce w sytuacji spowolnienia gospodarczego. Działania będą skupiać się na dostarczeniu odbiorcom realnej pomocy przy realizacji inwestycji w termomodernizację domu. Eksperci podpowiedzą, jak wybrać produkty, przeprowadzić przedsięwzięcie krok po kroku oraz uzyskać dofinansowanie, np. z programu „Czyste Powietrze”, który funkcjonuje obecnie w uproszczonej formule. Kampania ma charakter digitalowy. Do dyspozycji konsumentów będą różnorodne materiały poradnikowe, przekazywane wieloma kanałami komunikacji.
Przewidziana jest aktywność w mediach elektronicznych oraz społecznościowych. Program czerpie z dorobku kampanii „DOBRY MONTAŻ”, która doczekała się sześciu edycji, ale znacząco wychodzi poza obszar jej oddziaływania. Odpowiada na aktualne potrzeby rynku, dostarczając odbiorcom inspiracji, wiedzy oraz motywacji do działania.
Zachęcamy do śledzenia informacji na temat akcji „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” na www.dobrymontaz.com