Rusza nowa kampania „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ”

Rusza nowa kampania „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ”

Termomodernizacja domu to skuteczny sposób na ciepło, oszczędność energii i czyste powietrze. Jak dobrze przeprowadzić termomodernizację z dofinansowaniem, jakie rozwiązania wybrać i jak je zamontować? Dla każdego kto szuka informacji na ten temat, wiarygodnej wiedzy dostarczy nowa, ogólnopolska kampania „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ”, organizowana przez Związek POiD.

Kampania „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ” to nowa edycja dotychczas realizowanej akcji „DOBRY MONTAŻ”. Celem kampanii jest promocja kompleksowej termomodernizacji budynków jako skutecznego sposobu na czyste powietrze, oszczędność energii i cennych zasobów. Kampania zwraca również uwagę na rolę dobrych praktyk montażowych w procesie termomodernizacji i dostarcza informacji o tym, jak zdobyć dofinansowanie z programu „Czyste Powietrze”.

Wobec niestabilnych cen energii, smogu i rosnących wymagań w zakresie energooszczędności budynków rozwiązaniem jest termomodernizacja. Najlepsze efekty przynosi kompleksowa termomodernizacja: wymiana stolarki, ocieplenie domu i wymiana źródła ciepła, dlatego kampania ma charakter ponadbranżowy. Do współpracy w ramach akcji zaprosiliśmy stowarzyszenia z sektora budowlanego, producentów oraz dostawców stolarki otworowej, dociepleń, systemów montażu, narzędzi i odzieży roboczej oraz innych komponentów, które mają wpływ na poprawę efektywności energetycznej budynków. Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD

Działania kampanii można śledzić na bieżąco na Facebooku oraz stronie internetowej: dobrymontaz.com. Publikowane tam będą praktyczne porady na temat termomodernizacji i dobrego montażu. Na stronie internetowej akcji znajdziecie również wyszukiwarkę polecanych punktów sprzedaży i montażu, a także rekomendowane do termomodernizacji rozwiązania.

Kampania obejmuje również współpracę ze szkołami branżowymi i punktami dystrybucji wyrobów budowlanych oraz cykl webinarów (w tym webinar o programie „Czyste Powietrze”). 

Firma WIŚNIOWSKI została partnerem kampanii Dobry Montaż w kategoriach "Bramy" oraz "Okna", a naszym ekspertem, który będzie dzielił się z Wami dobrymi praktykami w zakresie szczelnego montażu jest tym razem Janusz Mucha, specjalista z ponad 26-letnim doświadczeniem w montażu bram garażowych, trener w WIŚNIOWSKI Training Center.

Zobacz nasze produkty dla szczelnego montażu

PRIMO

Na zdjęciach od lewej: drzwi tarasowe HST PVC PRIMO, drzwi CREO - modny wzór z miedzianymi inkrustacjami, brama UniTherm

Udostępnij artykuł

Może Cię również zainteresować

Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów. Poznaj praktyczne rozwiązania i porady dotyczące szerokiej gamy produktów WIŚNIOWSKI.